The Basic Principles Of طراحی وب سایت

Wiki Article

شرکت طراحی سایت و بهینه سازی سایت وب سازان مرصاد ( دئووب ) با داشتن کادری مجرب و کارآزموده در زمینه مشاوره، طراحی، دیجیتال مارکتینگ و … توانسته موفقیت خود را به همگان ثابت نماید و جزو معدود شرکت هایی است که دارای چندین گواهینامه از شرکت های معتبر دنیا میباشد.

پسوند های جدید ثبت دامنه به استحضار کاربران شرکت پیام آوا میرسانیم با توجه به استقبال زیاد پسوند های جدید بین المللی و سهولت انتخاب اسم برای وب سایت ، تصمیم گرفته ایم پسوند ...

هزینه طراحی سایت وردپرس با قالب نیمه اختصاصی کمتر از قالب اختصاصی است و همچنین قیمت طراحی سایت با وردپرس به صورت اختصاصی از برنامه نویسی پایتون ارزان‌تر است. طراحی سایت با استفاده از برنامه نویسی پایتون در پروژه‎‌های مختلف با توجه به ویژگی‌ها و امکانات هر پروژه متفاوت است.

تمرکز ویژه بر ارائه خدمات پشتیبانی و سرعت در عملکرد باعث شده طبق نظرسنجی‌ها تقریبا تمامی مشتریان در مورد پشتیبانی وب‌سایت‌های طراحی شده اعلام رضایت کامل نمایند که این موضوع افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود و ما را مصمم‌تر می‌نماید که پشتیبانی از خدمات ارائه شده را همواره جزو اولویت‌های اصلی خود قرار دهیم.

لازم به ذکر است خدمات میزبانی در دات وب صرفا مختص کارفرما و به نام کارفرما گرفته می‌شود.

کافی ست شما نیازهای خود را برای ما بازگو کنید تا کارشناسان طراحی وب سایت

برای استعلام هزنیه ی طراحی وب سایت استارت آپ با ما در ارتباط باشید. ما در تلاش هستیم نرخ مطلوبی را برای طراحی انواع سایت ها به شما پیشنهاد دهیم.

طغیان رودخانه و جاری شدن سیل در ۱۲ استان کشور/ ۱۲۰۰ راس گوسفند در مشگین‌شهر تلف شد

رقص باله ۲ کهکشان از منظر یکی از قوی‌ترین دوربین‌های جهان

نیامدن سراجی جلسه هیات رییسه را از رسمیت انداخت/ اصولی: طبق اساسنامه جلسه با ۸ نفر به رسمیت می‌رسد

روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتورهای جستجو دریافت می کند سئو جنبه های متفاوتی دارد از کلماتی که در وب سایت استفاده می کنید گرفته تا لینک هایی که دیگر سایت ها به شما می دهند ، به عبارت دیگر سئو به این معناست : اطمینان از این که ساختار وب سایت به سادگی و راحتی برای موتورهای جستجو قابل فهم است.

در قسمت قبل با فرانت اند و بک اند سایت به خوبی آشنا شدید و دیدید که هر کدام چه وظایفی بر عهده دارند، با این مقدمه به توضیح سایت های استاتیک می پردازیم. طراحی سایت در سایت های استاتیک در واقع تنها قسمت فرانت اند کار انجام می شود، یعنی هر کدام از صفحات یک سایت به صورت جدا طراحی شده و در سرور بارگذاری می شوند. در سایت های استاتیک مدیر سایت نمی تواند محتوای سایت را تغییر دهد و برای تغییر دادن آن یا باید خود طراحی وب سایت طراحی سایت را یاد بگیرد یا باید یک طراح سایت را استخدام کند تا تغییراتی که می خواهد را بتواند انجام دهد.

بله، شکی نیست که سایت شما میتواند بر روی هر دامنه ای قرار گیرد. شما دامنه خود را با پسوند موردنظر خود خریداری میکنید و ما سایت را بر همان دامنه قرار میدهیم.

همچنین ممکن است مجبور شوید چندین بار به کارگاه طراحی سایت شرکت وب سازان مرصاد ( دئووب ) جهت همکاری با برنامه نویسان مراجعه نمایید. پس لطفا صبوری و شکیبایی خود را سرلوحه کار قرار داده تا پروژه شما به نحو احسن به پایان برسد.

Report this wiki page