Getting My webmehr.com To Work

Wiki Article

وي گفت: عظمت بيت در استقلالش است و حفظ آن هم جزء واجبات اعضاي بيت است؛ بيت امام بايد از هرگونه تهمت فاصله گرفته و گرفتار برخي جريانات زودگذر نشوند.

وی با تجلیل از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در انتخابات دهم توانستیم به لطف پروردگار، تکلیف خود را آنطور که خدا می خواست ادا کنیم.

اگر علاقه مند هستید تا اطلاعاتی در مورد طراحی سایت وکالت بدست آورید، به شما توصیه می شود که این مقاله را مطالعه کنید.

اگر هاشمی از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و امامت جمعه تهران عزل شود، به نظر شما از ریاست مجلس خبرگان نیز استعفا می دهد؟

اگر جه اطلاعات فردی که مدعی مالکيت اين پول است در اسناد پيوست منعکس است اما مالک اصلی اين پول ملت ايران است. ما اميد واريم در نهايت اين پول به ايران بر گشت داده شود. در اين ميان ما انتظار داريم که منبع واقعی اين پول ها در گزارشات و اسناد مربوط به اقتصاد ترکيه، که توسط صندوق بين المللی پول ارائه می شود، منعکس بشود.

وی در ادامه اظهار داشت: «من قبل از شهردار شدن آقای قالیباف به دنبال بازنشستگی بودم. من تاکید می کنم در حال حاظر مدیر عامل بهشت زهرا نیستم، اما عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم، اگر قرار بود به خاطر این شایعات برکنار شوم از همه پست های خود برکنار می شدم در حالی که من الان عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم و براساس درخواست قبلی بنده که الان در اختیار دکتر کرباسیان است.»

وی در تبیین دستاوردهای انتخابات دهم گفت: در این انتخابات توانستیم چهره جدیدی را از مردم خوزستان به نمایش بگذاریم و ثابت کردیم که خوزستانی ها علاوه بر اینکه مرد جنگ هستند، مرد سیاست و اداره مملکت نیز می باشند.

یکی از مندرجات در مهر شرکت، نام شرکت به‌صورت کامل است. برای مثال اگر شما یک شرکت تضامنی دارید باید نام شرکت را به‌طور کامل قید کنید و از حذف قسمتی از نام شرکت تحت عنوان و شرکا و … خودداری کنید.

پس از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها، شماره‌ای به شرکت تخصیص داده می‌شود که به آن شماره ثبت شرکت گفته می‌شود. برای اطمینان افرادی که با شرکت در ارتباط هستند باید شماره ثبت شرکت درج گردد.

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در واکنش به یادداشت خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره سید حسن خمینی گفت: اهانت به ساحت امام(ره) و بیت ایشان حرام است. یادمان باشد که تا صبح قیامت به آنها بدهکار هستیم.

محسن رضایی گفت: آقای احمدی نژاد رییس جمهور ایران اسلامی است و باید به دولتمردان کمک کرد تا مشکلات مردم هرچه زودتر حل شود زیرا پیگیری حقوق مردم در صلح و دوستی بهتر محقق می شود.

من شخصاً دعا می کنم چنین اتفاقی رخ ندهد. من واقعاً به دلیل دغدغه ای که برای آینده مملکت و نظام جمهوری اسلامی دارم، امیدوارم که این گونه نشود. اما اگر چنین شود، نظام جمهوری اسلامی در حقیقت نیرو و ابزاری را از دست داده است که این ابزار در شرایط بحران خیلی می توانست به سود و به نفع نظام کارکرد داشته باشد.

تصور من این است که شما دعوی عدالت دارید و رجاء واثق دارم که به وظیفه خود در دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم آگاهید. از این رو از شما می خواهم که برای روشن شدن افکار عمومی و در راستای انجام تکلیف شرعی و قانونی تان دستور پیگیری اسنادی را بدهید که تاکنون ارائه شده است.

Report this wiki page